با ثبت امتیاز در بالابردن کیفیت محصولات به ما کمک کنید

سری جدید پمپ توربو اجکتور جدید پوک با طراحی جدید، بسیار کارآمد تر و کم مصرف روانه بازار شد.

شرکت پوک فرانسه به عنوان یکی از بزرگان در تولید تجهیزات آتش نشانی اقدام به تغییر در سیستم پمپ توربو اجکتور پوک خود نموده و این محصول جدید توانسته استاندارد DIN14426 را کسب کند.

توربو-اجکتور-پوک

این استاندارد ، به عنوان مثال ، انتقال مایعات از یک مکان به مکان دیگر ، تخلیه انبارهای آب گرفتگی ، آبگیری چاله ها ، شاخه های پایه یا مخازن را امکان پذیر می کند، این بدان معنی است که انبار یک خانه ۱۰۰ متر مربعی در ۲ ساعت تخلیه می شود.

طراحی پمپ توربو اجکتور پوک

سیستم پمپ توربو اجکتور پوک بسیار ساده است: پروانه های توربین هیدرولیک و پمپ بر روی همان شافت چرخانده شده در یک بلبرینگ سوار می شوند. آب تحت فشار توربین را به حرکت دراورده و باعث چرخش شافت با سرعت زیاد و تأمین پمپ می شود. در حالی که پساب تخلیه می شود و در خارج از منطقه تخلیه می شود تا آبگیری شود ، می توان آب پاک را با بازگشت به مخزن بازیابی کرد.

مدارهای توربین و پمپ کاملاً مستقل از یکدیگر هستند.

چندین اصلاحات انجام شده است ، همیشه با هدف بهبود محصول استاندارد ما و تأمین نیازهای مشتریان:

  • قسمت رانندگی به جای ورودی استاندارد DN40 دارای ورودی DN65 است که به آن اجازه می دهد عملکرد بهتری داشته باشد ، بازدهی بهتری داشته باشد و در نتیجه انرژی کمتری مصرف کند.
  • قسمت هیدرولیک داخلی بهینه شده است ، و در نتیجه میزان جریان آب مکش از یک خروجی DN65 به جای خروجی استاندارد DN40 افزایش می یابد.
  • ورودی آب به منظور کاهش ارتفاع باقیمانده آب مکش بهبود یافته است.