با ثبت امتیاز در بالابردن کیفیت محصولات به ما کمک کنید

دریافت جایزه بهترین طراحی خودرو RT روزنباور

روزنباور RT موفق به دریافت جایزه Red Dot Design Award شد

red-dot

Rosenbauer RT (Technology Revolutionary)  به عنوان یکی از تولید کنندگان تجهیزات آتش نشانی یکی از برندگان برجسته جایزه Red Dot Design Award 2021 است. این خودروی آتش نشان پیشگام از نظر فنی به دلیل طراحی برجسته خود شناخته شد و اکنون یکی از معتبرترین برچسب های طراحی بین المللی را دارد ، دقیقاً مانند وسیله نقلیه PANTHER ARFF روزنبوئر یا نردبان هوایی L32.

پیروی از کلیه سیستم های به روز

RT اولین وسیله نقلیه اطفا حریق جهان با درایو برقی است. موضوع تحرک الکترونیکی نقش مهمی دارد ، اما نه تعیین کننده ، در توسعه. مایکل کایزر ، رئیس مدیریت جهانی محصولات ، نوآوری و بازاریابی می گوید: “در عوض ، حذف قطار قدرت مکانیکی به ما این فرصت را داد تا یک معماری وسیله نقلیه را درک کنیم که منحصراً از روی عملکرد قابل تفکر باشد.” “ما کاملاً از طراحی کلاسیک وسایل نقلیه اطفا fire حریق دست کشیده ایم و بطور مداوم کل وسیله نقلیه را به این کانون عملیاتی تابع کرده ایم. با این دیدگاه ، RT پیشرفت دیگری نیست ، نه نسل جدیدی از یک نوع خودرو یا محدوده مدل موجود ، بلکه یک پاسخ مستقل و روند ساز برای این س ofال که وسیله آتش نشانی آینده چگونه خواهد بود ، ارائه می دهد. ”

استفاده از یک قالب برای تولید

دریافت جایزه بهترین طراحی خودرو RT روزنباور ،RT قبل از هر چیز وسیله ای است از یک قالب ، نه ترکیبی از شاسی پایه و بدنه ، که توسط یک ساختار قاب متصل می شود. این ابعاد آن را بسیار جمع و جور نگه می دارد (۷۲۰۰ ۲ ۲۳۵۰ میلی متر با فاصله ۳۸۰۰ میلی متری) و باعث می شود که این طرح به صورت “ساده” درآید و ظاهر آینده نگرانه ای به آن ببخشد. خط طراحی عالی توسط نورپردازی صحنه نوآورانه ساخته شده از نوارهای LED با کارایی بالا که در گالری سقف ادغام شده است ، تأکید می شود. روبنای خوش فرم کابین با چراغ های چرخشی زاویه دار جدید و بسته شدن عقب مربوطه ، رویکرد طراحی رو به جلو RT را نیز تأیید می کند ، همچنین تعویض آینه های عقب با دوربین های مدرن (اختیاری).

طراحی ارگونومی

در مقایسه با وسایل نقلیه اطفا حریق قابل مقایسه با کلاس ۱۸ t ، RT بطور قابل توجهی پایین تر و باریک تر است ، اما فضای کمتری برای خدمه و تجهیزات اطفا حریق فراهم می کند. کل معماری وسیله نقلیه با در نظر گرفتن ارگونومی طراحی شده است. این بدان معناست که کابین خدمه می تواند بدون بالا رفتن از پله ها و همچنین هنگام راه رفتن با خیال راحت وارد شود ، زیرا می توان RT را تقریباً پایین آورد. ۲۶۰ میلی متر بالاتر از سطح زمین در محل عملیات. علاوه بر این ، هنگام پایین آمدن وسیله نقلیه ، از ارتفاع بارگیری کاسته می شود ، به طوری که تمام تجهیزات حمل شده در وسیله نقلیه می توانند از زمین خارج شده و دوباره با یک پایه ایمن ذخیره شوند.