۴/۵ - (۱ امتیاز)

درباره تقسیم کننده

از تقسیم کننده برای تامین چندین خط آب تحت فشار استفاده می شود.

پرکاربردترین تقسیم کننده ها دارای ۲ یا ۳ خروجی هستند و مجهز به کوپلینگ و قابلیت اتصال سریع در ورودی و خروجی هستند. تقسیم‌کننده‌ها معمولاً به دریچه‌های قطع کننده آب در هر خروجی برای باز یا بسته کردن منبع آب یا تعویض تجهیزات مجهز هستند. این تقسیم کننده ها شامل انواع دوراهی ، سه راهی ، دوراهی شیر دار و دوراهی سیامی و… می باشند.

این تقسیم‌کننده‌ها با چندین مدل شیر وجود دارند، یا دریچه‌های توپی، دریچه‌های کلاپر یا دریچه‌های راه کامل آب. حجیم ترین دریچه های راه آب کامل و به دنبال آن دریچه های clappered هستند. تقسیم‌کننده‌ها با شیرهای راه آب کامل گران‌ترین برای ساخت هستند، اما جدای از اندازه آنها از مزیت جریان مستقیم برخوردار هستند که به معنای افت فشار کمتر (افت فشار) است.

همین امر در مورد شیرهای توپی که دارای عبور کامل از جریان سیال هستند نیز صدق می کند. جدا از مسئله هزینه، آنچه آنها را متمایز می کند، بسته شدن آهسته شیر دریچه دار است، بنابراین از چکش آب (فشار بیش از حد در خطوط لوله بالادست) جلوگیری می شود، همانطور که در مورد شیرهای توپی، مانند شیرهای ضربه ای، می توان از چکش آب اجتناب کرد. با اطمینان از بسته شدن تدریجی، کاری که نیروهای آتش نشانی آلمان و آمریکا انجام می دهند. در مورد آتش نشانان فرانسوی، من هرگز مشاهده نکرده ام که آنها خم می شوند تا شیر توپی را ببندند، این کار با لگد زدن به دسته است. کره‌های پلاستیکی آمریکایی‌ها در برابر این مقاوم نیستند، و حتی دستگیره‌های عملیاتی، به همین دلیل است که POK® دسته‌های خود را از آلیاژ آلومینیوم ریخته‌گری شده می‌سازد که در اثر ضربه نمی‌شکند.

این تقسیم کننده ها مجهز به پایه هایی هستند که موقعیت افقی را روی زمین حفظ می کنند.

این پاها به شکل یک مخروط کوتاه معکوس بودند که ما متوجه یک نقطه ضعف شدیم. هنگام افتادن روی زمین، قسمتی از پا که با بدنه جداکننده هماهنگ است، می تواند در بدن شکاف ایجاد کند که منجر به انفجار و جدا شدن پا از بدنه هنگام قرار دادن جداکننده در آب شود. برای جلوگیری از این ناراحتی، POK شکل پا را تغییر داده است تا شکستگی در وسط پا را منتقل کند. همه تقسیم‌کننده‌های سوپاپ ما با جرم بیش از ۳.۵ کیلوگرم به این دستگاه مجهز شده‌اند که ایمنی عالی در استفاده را به تولیدکننده تقسیم‌کننده شیر ما می‌دهد.

هم ورودی و هم خروجی منیفولدهای شیر ما رزوه‌دار هستند که امکان اتصال انواع اتصالات با قطرهای DN20 تا DN200 و دو خروجی شیر تا پنج خروجی را ممکن می‌سازد. در قطرهای بزرگ سوپاپ، فراتر از DN100، سوپاپ ها مجهز به کاهنده برای عملکرد نرم تر هستند.

همه این تقسیم کننده ها از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده اند که آنها را بسیار سبک می کند. با این حال برخی استثناها مانند تقسیم کننده نیروی دریایی ایالات متحده ساخته شده در برنز، برنزی که توسط نیروی دریایی ایالات متحده مشخص شده است، وجود دارد. شما در POK طیف کاملی را برای برآورده کردن تمام نیازها و ایده های خود خواهید یافت

انواع تقسیم کننده:

  • دوراهی تیرکمانی

  • دوراهی سیامی

  • دوراهی شیر دار

  • سه راهی شیر دار

  • کالکتینگ

  • دیوایدینگ