با ثبت امتیاز در بالابردن کیفیت محصولات به ما کمک کنید

درباره بوت اتش نشانی روزنباور

دارای حداکثر حفاظت و امنیت برای انواع عملیات اطفاء حریق و نجات

دارای بیشترین راحتی در پوشیدن نسبت به سایر مدل ها به دلیل طراحی عالی

سیستم بسته شدن بند ها به دلیل استفاده از تکنولوژی جدید و نو طراحی به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

شرکت روزنباور تولید کننده انواع تجهیزات آتش نشانی و ایمنی ۲ مدل از بوت های کششی سری boros b1 و boros b4 را که دارای سیستم بستن در سریع ترین زمان ممکن است را طراحی و به پایگاه های آتش نشانی و امداد ارائه نموده است.
در طراحی این بوت دها علاوه بر کمک گرفتن از متخصصان و طراحان و تکنسین های کفش، از پایگاه های آتش نشانی و سازمان های امداد نیز مشورت و نظر سنجی نموده تا بتواند بهترین مدل را طراحی و به سازمان ها ارائه نماید.
آنچه که بوت های boros را با سایر کفش ها متمایز می کند کیفیت بالای آن می باشد که باعث می شود در تمام شرایط عملیاتی راحتی مناسب و در عین حال امنیت را برای امداد رسان و آتش نشان فراهم کند

دارای حداکثر امنیت و محافظت بوت آتش نشانی

چکمه های آتش نشانی boros دارای بالاترین درجه امنیت و حفاظت می باشد و دارای استاندارد های EN 15090 می باشد. جنس چرم روی آن از چرم گاو می باشد و درزهای آن دارای ۲ یا ۳ سطح مختلف بوده که امنیت و طول عمر بالا را تظمین می کند. این چرم ها کاملا سازگار با محیط زیست بوده و در تمامی مراحل تولید دارای بالا ترین سطح استاندارد می باشد.

تنها کفش تولید شده با همکاری میشلن و به طور خاص برای خدمات آتش نشانی تولید شده است. مواد کفی آن از لاستیک با کیفیت بالا ساخته شده و طراحی آن به گونه ای است که کفی تمام نیروی وارده را در قسمت عقب به خود جذب می کند و در عین حال حداکثر محافظت در برابر لغزش در سطح مرطوب ، برق و یخ را تضمین می کند.
نوع طراحی چند لایه آن با درزهای هوای بین آنها عایق بندی عالی در برابر سرما و گرما را برای آتش نشانی تضمین می کند.
در قسمت جلویی و برای محافظت از انگستان پا از فولاد استفاده شده است و در برابر انواع ضربه ها از انگستان محافظت می کند.
تناسب ابعاد عالی و بهینه
کفی ها به طور کامل برای خط BOROS دوباره طراحی شده اند و همراه با برش مدرن و پویا تناسب عالی را تضمین می کنند. هر مدل در ۱۷ اندازه (۳۶ تا ۵۲) با تنظیم عرض از طریق کفی (۱۰ یا ۱۲) موجود است. این کفی ها برای حمایت و تثبیت پا طراحی شده اند و دارای یک عنصر ضربه گیر در قسمت پاشنه هستند که شوک های بالشتکی را جذب و جذب می کند. آنها همچنین جذب کننده رطوبت و قابل شستشو هستند.